První pomoc

Když to opravdu „hoří” ...

Neodkladné řešení problémů

Jak už to bývá, problémy vetšinou přijdou v nejméně vhodnou dobu. Těsně před dokončením projektu, když jste s něčím ve skluzu a podobně. A pak je potřebujete řešit v podstatě okamžitě. I v takových situacích vám obyčejně umíme pomoci a třeba i upřednostníme řešení vašeho problému před jinou rozdělanou prací, která tolik nespěchá, ale na druhou stranu zcela upřímně musíme říct, že ne vždy je to zejména z kapacitních důvodů možné ...

Jak v takovém případě postupovat

No jednoduše nás kontaktujte, nejlépe telefonicky, popište nám co nejpodrobněji váš problém a také nám sdělte, do kdy ho potřebujete vyřešit. Bude-li jeho řešení ve vámi požadovaném termínu v našich silách, domluvíme se na dalším postupu.

Co pro vás můžeme udělat

V neodkladných případech vám můžeme nabídnout, že:

  • Upřednostníme vaši zakázku před ostatními, které tolik nespěchají
  • Vašemu problému se budeme věnovat v pracovních dnech i mimo běžnou pracovní dobu
  • Váš problém budeme řešit i o víkendech a svátcích
  • Bude-li to potřeba, budeme po celou dobu řešení problému společně v kontaktu
  • Pokud to bude nutné, kdykoli přijedeme k vám

A samozřejmě i mnoho dalšího! Vždy ale záleží na konkrétní situaci, na vašich požadavcích a na našich možnostech v tu danou chvíli ...

Pro jaké služby „První pomoc” nabízíme

V podstatě pro všechny. Sice nepředpokládáme, že byste nutně potřebovali upravit či zorganizovat např. veškeré fotografie z letošní dovolené nebo několik let staré video soubory právě o tomto víkendu nebo přes noc, případně zrovna o Velikonocích vytvořit nové webové stránky, ale pokud to tak budete chtít a bude-li to zrovna v našich možnostech, rádi vám vyhovíme. Nicméně mnohem pravděpodobnější asi je, že okamžité řešení vašich problémů budete poptávat spíše při ztrátě dat, zavirování počitače či při nějakém závažném HW problému ...

Jak je „První pomoc” drahá

Vždy záleží jen na vás, jak budete na vyřešení daného problému spěchat. Logicky - čím rychleji ho budete chtít vyřešit, tím náročnější to pro nás bude, a tedy pro vás i dražší. My vám v těchto urgentních případech nabízíme dva režimy „První pomoci”, a sice:

  • Přednostní zpracování: příplatek 50% k cenám veškerých poskytnutých služeb

Vaši zakázku upřednostníme před vším ostatním a budeme se jí plně věnovat v pracovních dnech v naší provozní době, tj. minimálně od 9 do 17 hodin. Tuto variantu není možné objednat v termínu naší dovolené.

  • Expresní zpracování: příplatek 100% k cenám veškerých poskytnutých služeb

Vaši zakázku upřednostníme před vším ostatním a budeme se jí plně věnovat 24 hodin denně, tedy i mimo provozní dobu, a to včetně víkendů a svátků. V termínu naší dovolené je možné tuto variantu objednat vždy jen po předchozí vzájemné domluvě v závislosti na našich kapacitních možnostech.

(Poznámka: Uvedené příplatky se vztahují na veškerou naši práci a poskytnuté služby, a to i včetně doplňkových, jako například doprava a podobně. Výpočet celkové ceny při využítí některého z režimů „První pomoci” vždy vychází ze základních cen uvedených u našich jednotlivých služeb. Naopak se tyto příplatky samozřejmě nevztahují na dodaný materiál, tedy například na cenu pro vás zakoupeného disku nebo jiné součástky či zařízení.)

Naše doporučení

Snažte se raději problémům předcházet! Například pravidelnou údržbou, úklidem a zálohováním vašeho počítače. A máte-li podezření na nějaké problémy, které se sice zatím neprojevily, ale jejich první příznaky již ano, pak nás raději hned kontaktujte! Nenechávejte to na poslední chvíli, kdy už třeba může být pozdě. Dejte nám vědět a my je vyřešíme dřív, než vám zbytečně zkomplikují život ...